24.11 kell 19.39–20.40

Mediteerimine toetab vaimset tervist ja hoiab pea selge, abiks teadlik hingamine.
Seda küll, aga kuidas sellega alustada… Kui oled mõelnud, et tahaks proovida, aga ei oska kuskilt peale hakata või on puudu väiksest inspiratsiooni sädemest. Oled küll lugenud selle kohta, aga tundub kuidagi keeruline, et omapäi alustada.

Siis tule lühikursusele, kus saad praktilised nipid ja teadmised:
* mis kasu on mediteerimisest
* mis lihtsalt öeldes tähendab teadlik hingamine
* kuidas alustada, mis selleks vaja on
* kuidas tähelepanu hoida ja keskenduda
* kui tihti võiks mediteerida
* millised meditatsioonid sobivad alustamiseks
* kas muusikat kasutada taustaks ja kui jah, siis millist
* kas peab kindlasti istuma rätsepistes nagu tavaliselt piltidel on
* kui tuleb uni peale, hakkab igav, ei tule välja jne – ootused ja eelarvamused
Peale meditatsiooni teeme juhendatud lõdvestust koshi tuulekellaga, et läbi lõdvestuse tervendada keha ja tasakaalustada närvisüsteemi.

Tegelikult tuleb mediteerimine teha endale võimalikult lihtsaks, et oleks motivatsiooni sellega alustada ja jätkata. Paras, et saada sellega hakkama.
Ja koos on alati lihtsam alustada – saad küsida ja jagada.
Kas tahad proovida? Siis tule sellele kursusele, et teha algust.

Me saame kokku kolm korda neljapäeviti 24.11, 01.12 ja 08.12 kell 19.39. Jah, just selline algusaeg.

Juhendab Rita Ukkivi

Kursuse tasu kokku 35.- ja võimalus tasuda ka Stebby kaudu.
Info ja registreerimine rita.ukkivi@gmail.com