Mida meeles pidada enne alustamist ja tunnis

Ära söö tugevat einet vähemalt 2 tundi enne joogasse tulekut.

Enne Kundalini joogaga alustamist mõtle läbi oma tervislik seisund: raseduse, traumade, krooniliste haiguste ja muude raskemate tervisehädade puhul pea eelnevalt nõu oma perearstiga või erialaspetsialistiga jooga sobivuse osas. Paljud harjutused ei sobi rasedatele.

Alkoholi ja uimastite tarvitamine ning jooga praktiseerimine ei sobi kokku. Kui oled mõnuaineid tarvitanud, siis tundides osalemine pole lubatud.

Naistel tasub oma keha suhtes eriti tähelepanelik olla menstruatsiooni ajal: ära harjutustega üle pinguta ja soovitav on mitte teha tulehingamist, tagurpidi asendeid (turiseis, ader), tugevat juurelukku menstruatsiooni esimestel päevadel (või kogu menstruatsiooni ajal- oleneb sinu organismist).

Kuula oma keha ja ära mine üle valu piiri- jooga üks eesmärke on keha tunnetuse parandamine. Suurenda harjutuste kestust ja tempot järkjärgult. Kui keha annab valu või ebamugavustundega märku, siis korrigeeri harjutuste kestust, tempot, puhkepauside pikkust ning asendeid selliselt, et see sobiks sinu enesetunde ning seisundiga.

Kui harjutus on hetkel veel liiga raske või pikk, siis kasuta kergemat varianti ja visualiseeri harjutuse tegemist- see aitab osaliselt soovitud tulemust ikkagi saavutada. Ole oma praktikas järjepidev ja pühendunud. Kui märkad vormi paranemist, siis tunne väikestest edusammudest rõõmu. Tähtis on just sinu enda kogemus, mis läbi tunnetuse muutub teadlikuseks ja tarkuseks.